2013. október 25. 12:00 - doggfather

Kitekintő 18.

Megvolt a múlt héten általam is beharangozott 26. képregénybörze, immár másodszor az új helyszínen, Újpest után most Kispesten. Már az első alkalom után kiderült, legalábbis számomra, hogy jó választás volt a váltás, egyrészt a hely is jobb, meg az odajutás is könnyebb. A tömeg a szokásos volt, szerencsére mára azt mondhatjuk, hogy van egy "kemény mag" ami, ha nem is túl nagy, de kitartó, és minden alkalommal ott van. és nem csak az árusok, de vásárlók is. Találkoztam egy két régi cimborával, de pár újat is sikerült megismerni. Hogy miket vettem? Végre amire 20 éve várok az első Marvel Extrás szereplése óta, hogy legyen itthon is Fenegyerek önálló kiadás! Bár nem folytatásos havi, hanem kötetben jött ki, de akkor is megérte. Állítólag nem egyedi darab, szóval jövőre jöhet a második kötet is. Ha nincs meg erre lehet rendelni. Sikerült beszerezni az új kéthavi Pókember számot, illetve egy newgencomics-os kiadványt is újítottam:

PA210002.JPG

Idén már a második évfolyama van a Peter Parker Pókember című kiadványnak is ezt is sikerült átvennem, mint előfizetőnek:

PA210003.JPG

Most egy vallomás jön: hiába Penge a blog főszereplője én őt eddig csak digitálisan olvastam, de most itt volt az ideje, hogy vegyek egy kötetet is, a black & white TPB mellett döntöttem elsőre. A másik pedig az utóbbi évek (de nálam all time) egyik legjobb Rozsomák történetének TPB-je az old man logan-nek.

PA210001.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://apengeele.blog.hu/api/trackback/id/tr985590696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása