2014. március 14. 12:00 - doggfather

Kitekintő 21.

Megvolt a 27. képregénybörze a múlt vasárnap.

 27-kepregenyborze-logo.jpg

Már írtam a legutóbb is, hogy nekem nagyon bejött ez az új hely, sokkal szellősebb, jobban el lehet férni, könnyebb az asztalokat elérni, le lehet ülni ha pihenni kell. Szerencsésen érkeztünk nem volt nagy tömeg, mindent megvettem amit szerettem volna, sőt olyat is ami nem volt betervezve, de erről később. Ez alkalommal is vettem olyat is ami friss megjelenés, olyat is amivel le voltam maradva, vettem amcsit is a magyarok mellett füzete is, meg tpb-t is. Jöjjön egy kis képes beszámoló a friss szerzeményekről.

 

A Kingpin idén is kijött egy új kötettel, ezúttal a Titkos Invázió első részével, illetve a Börzére jelent meg a friss Marvel+ is, de mire én mentem azt már elkapkodták és azóta egy újságosnál se sikerült beszerezni:

P3130049.JPG

Volt lemaradásom, a Walkin Dead legutolsó kötetét is most pótoltam még csak.

Szereztem füzeteket is, Vasembert ezúttal.

 P3130048.JPG

TPB gyűjteményemet a Penge 2. filmadaptációjával és két X-men-nel gyarapítottam.

 P3130050.JPG

P3130051.JPG

Nagyon tetszik, hogy érkezéskor van ajándék képregény, most éppen a Mutánsvilág 2. kötete volt, ami nekem már megvan, megvettem mikor kijött, így ha valamelyik olvasómnak esetleg kellene ajándék példányomat szívesen odaadom.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://apengeele.blog.hu/api/trackback/id/tr95856256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása