2013. március 04. 08:00 - doggfather

Ol' School Penge

Egy korábbi bejegyzésben egyik olvasó írta, hogy ő is gondolkodik egy Penge rajzban/festményben. A mai frissítés pedig az ő munkáját mutatja be.

_DSC4905aa.jpg

A képet Kincses "CzinkesshyGróf" Tamás készítette, köszi neki, nagyon jól néz ki szerintem, és kommentben várom a véleményeket, hogy nektek hogy tetszik!

Címkék: kép képregény
7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://apengeele.blog.hu/api/trackback/id/tr335106551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blake / Mitch and Murray 2013.03.05. 17:20:42

Köszönöm a lehetőséget. :)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.03.06. 11:34:32

@CzinkesshyGróf: én köszi!

és reménykedem, hátha később is lesz ilyen alkotás, mikor majd Penge máshogy néz ki. ;)

Blake / Mitch and Murray 2013.03.06. 23:58:34

@doggfather: Miközben ezt csináltam,pont eszembe jutott,hogy kellene egy olyat is.De azt majd szigorúbbra veszem. :) Hamarosan :)

Blake / Mitch and Murray 2013.03.07. 11:03:10

@doggfather: Mármint sötétebbre,komorabbra,úgy értem.
Olvasd csak el még egyszer! :D

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.03.07. 12:15:29

@CzinkesshyGróf: jah, már értelek, nem úgy gondoltam, hogy ebből más milyet, hanem mikor Penge lesz másmilyen (átmegy motoros-bőrdzsekis stílóba), mikor eljutunk a saját sorozatához.
Nem gondoltam, hogy ez a kép ne lenne kellően komor.

Blake / Mitch and Murray 2013.03.07. 22:29:35

@doggfather: Na,a következő ennél is komorabb lesz. :)
süti beállítások módosítása