2013. március 15. 08:00 - doggfather

Kitekintő 10.

múlt héten írtam, hogy ezen a héten beszámoló lesz a 25-ik képregénybörzéről. A blog indulása óta ez a második amit ajánlottam a 24-ik volt az első, tavaly ősszel. Arról is volt élménybeszámoló, erről pedig most jön.

A börze új helyszínen került megtartásra, és azt kell, hogy mondjam jót tett neki. Egyrészt tágasabbnak tűnt, másrészt a tömeg is mintha jobban el tudott volna oszlani. Délután egy körül értem ki, ezúttal nem volt sor a bejárat előtt, de azért bent is voltak már.

Hogy mit vettem?

A tavalyi "lemaradásomat" vettem át a Kingpintől, ugye adja ki sorba a Peter Parker Pókember sorozatot, ez már a hetedik számnál tart idén.

1_1.jpg

Még mindig Tomi standjánál a friss marvel+ és az új Új Bosszú Angyalai kötetet is megvettem.

2_1.jpg

Kázmér és Huba lemaradásom most megszűnt, ezekkel teljes a gyűjtemény.

3.jpg

Vettem egy eredeti X-Men kötetet is az utóbbi évek egyik legjobb történetéről, ami igazából egy Bestia önálló történet.

4.jpg

Hát ennyi volt az idei tavaszi börze.

Kedves olvasók, ti voltatok kinn? Vettetek valamit?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://apengeele.blog.hu/api/trackback/id/tr895129242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása