2012. december 14. 08:00 - doggfather

Kitekintő 8.

Programajánló ismét, és ismét képregényes.

hungarocomix-2012-logo.jpg

"A Magyar Képregény Szövetség hagyományos év végi vásárára ezúttal a Karácsonyi Könyvfiesztával együtt kerül sor az Akvárium Klubban (korábban: Gödör Klub).

A hazai képregénykiadók, -kereskedők és -alkotók négy napon át várják az érdeklődőket, csütörtökön és pénteken 12-20, szombaton és vasárnap 10-20 óra között.

Újdonságok, bemutatók, beszélgetések, dedikálások."

Bővebb infó a rendezvény blogján, illetve a képregényes portálon.

Ha megláttok, nyugodtan lépjetek oda.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://apengeele.blog.hu/api/trackback/id/tr764951078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanosuke 2012.12.17. 21:30:23

melyik nap mentél ki ?

jó lett volna beszélgetni egyet.

gondolom vettél is valamit, úgysem bírja ki ilyenkor az ember :D

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.12.18. 08:26:58

@Sanosuke: nem sikerült feljutni pestre a szombati munkanap "kicsit" bekavart. :S

Sajnos ezt most kihagytam, pedig akartam menni.

Sanosuke 2012.12.18. 18:31:30

@doggfatherkár :)

én csak egy régi batman füzetet, és a terror albumot vettem mostan.

volt a Kingpin standja, ahol volt Marvel+ és vagy 20 új Pókember füzet, csodálkoztam is :)

volt polos stand.

délután mentem ki de nemsokan voltak.

Sanosuke 2012.12.18. 18:32:49

kellene megint olyan beszélgetős napot szervezni, az tök jó volt :)

Sanosuke 2012.12.19. 18:15:24

@doggfather: ami 1-2 éve volt, a kerekasztal beszélgetés a filmekről, képregényekről :)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.12.19. 19:56:26

@Sanosuke: jah, már értem. :D

A börzéken, meg a képregényfeszteken szokott lenni, az expokon nem.
legalábbis még nem találkoztam ott beszélgetésekkel.
süti beállítások módosítása